Pár héttel ezelőtt érkezett meg hozzám a bmw Rusger jóvoltából. Ő külföldön él én meg ingázok a főváros és Kkhalas között így a szállítással is adódott már az elején 1-2probléma. Szállító cég megkeverte kicsit a dolgokat, volt pár órám találni egy személyt, akinek kiszállítják a motort. Így megkértem egyik barátomat, hogy vegye már át a bmw-t helyettem, ami meg is történt. 1 napra rá mentem haza, még aznap el is mentem a motorért, hogy majd hazaviszem. Elkezdett esni a hó, kiderült, hogy folyamatosan befog az első fék ill. akksi lemerülve. Gondoltam mi ez Nekem... Nem az én motorom ezért jobban is vigyázok rá, mintha a sajátom lenne és nem akartam, hogy önhibámon kívül valami baja legyen, szóval még aznap otthon akartam tudni. Barátnőmet is érdekelte már a bmw, mondta, hogy eljön velem segít hazatolni. Nem lakik messze tőlünk a barátom, kb. 1-1.5km-re (Ő reggel indult el Spanyolországba, így nem tudott segíteni). Kicsivel több mint másfél óra alatt sikerült hazatolni a motort, az első fék rettenetesen fogott (sajnos nem volt nálam semmi, hogy szétnyomjam a fékpofákat, barátnőm nem akart hazamenni mert nem tudja, hol vannak a szerszámok, de őt se hagyjam ott a motorral, nők…) így maradt a szenvedés.
Másnap próbálkoztam feltölteni az akksiját, hogy legalább a hangját meghallgassam a motornak. Azonban sajnos az akksi tönkrement nem vette a töltést se. Ezután váratott magára a bmw egy kicsit, vissza kellett jönnöm Bp-re illetve nem tudtam 2hétig hazamenni. Előző hétvégén viszont kapott egy új akkumulátort, próbáltam indítani kezdetben sikertelenül. Gyertyákat kivettem jó alapos takarítás után egy kis friss benzint a hengerekbe majd pöcc-röff. Jó alaposan átnéztem a motort, találtam pár dolgot, amit meg kell csináltatni rajta. Első fék folyamatosan fog, a karbikat be kell állítani, szivárog kicsit a féktartályból az olaj, illetve lecserélik a kardán olajat, fékolaj csere, meg a kötelező dolgok ilyenkor. Jelenleg a szerelőnél van, amint kész lesz (max 2hét) újra jelentkezem az új tapasztalatokkal.