HTML

Motorosközeg

Hírek,agymenések,mainstream motoros média, bemutatók,beszámolók,eszmefuttatások

Címkék

2011 (1) 400ccm (1) beszámoló (1) bmw (5) bokszer (2) bsa (2) ducati (1) felújítás (3) hathenger (1) hightech (1) interpolii (1) kawasaki (4) kiegészítők (1) leírás (1) norton (2) r65 (3) restaurálás (2) rizoma (1) rotary (2) triumph (3) túra (3) wankel (2) yamaha (1) z1000 (1) z750r (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • pomohon: Inkább a 3000 km kénti olajcsere az ami fura. De be kell tartani . És örök élet +1nap. (2017.07.13. 18:34) Miért (nem) jó motor az FMX 650
  • Nbalint: Szegény z1000-ret nagyon elrondították. Ezt leszámítva, amúgy lehet sikeres szerintem. A hornet S ... (2010.09.30. 16:47) 2011 Kawasaki Z1000S

Linkblog

Bmw megérkezése

2011.03.16. 16:59 :: Nbalint

 

Pár héttel ezelőtt érkezett meg hozzám a bmw Rusger jóvoltából. Ő külföldön él én meg ingázok a főváros és Kkhalas között így a szállítással is adódott már az elején 1-2probléma. Szállító cég megkeverte kicsit a dolgokat, volt pár órám találni egy személyt, akinek kiszállítják a motort. Így megkértem egyik barátomat, hogy vegye már át a bmw-t helyettem, ami meg is történt. 1 napra rá mentem haza, még aznap el is mentem a motorért, hogy majd hazaviszem. Elkezdett esni a hó, kiderült, hogy folyamatosan befog az első fék ill. akksi lemerülve. Gondoltam mi ez Nekem...  Nem az én motorom ezért jobban is vigyázok rá, mintha a sajátom lenne és nem akartam, hogy önhibámon kívül valami baja legyen, szóval még aznap otthon akartam tudni. Barátnőmet is érdekelte már a bmw, mondta, hogy eljön velem segít hazatolni. Nem lakik messze tőlünk a barátom, kb. 1-1.5km-re (Ő reggel indult el Spanyolországba, így nem tudott segíteni). Kicsivel több mint másfél óra alatt sikerült hazatolni a motort, az első fék rettenetesen fogott (sajnos nem volt nálam semmi, hogy szétnyomjam a fékpofákat, barátnőm nem akart hazamenni mert nem tudja, hol vannak a szerszámok, de őt se hagyjam ott a motorral, nők…) így maradt a szenvedés. 

 

 

Másnap próbálkoztam feltölteni az akksiját, hogy legalább a hangját meghallgassam a motornak. Azonban sajnos az akksi tönkrement nem vette a töltést se. Ezután váratott magára a bmw egy kicsit, vissza kellett jönnöm Bp-re illetve nem tudtam 2hétig hazamenni. Előző hétvégén viszont kapott egy új akkumulátort, próbáltam indítani kezdetben sikertelenül. Gyertyákat kivettem jó alapos takarítás után egy kis friss benzint a hengerekbe majd pöcc-röff. Jó alaposan átnéztem a motort, találtam pár dolgot, amit meg kell csináltatni rajta. Első fék folyamatosan fog, a karbikat be kell állítani, szivárog kicsit a féktartályból az olaj, illetve lecserélik a kardán olajat, fékolaj csere, meg a kötelező dolgok ilyenkor. Jelenleg a szerelőnél van, amint kész lesz (max 2hét) újra jelentkezem az új tapasztalatokkal.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motoroskozeg.blog.hu/api/trackback/id/tr162744741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása