A következő naptári év bizony tartogat néhány finomságot. Lássunk hát ebből néhány példát a teljesség igénye nélkül:
Yamaha Super Ténéré: Egy, az alapváltozatnál szegényebb felszereltségű, olcsóbb változat, a gyár ígérete szerint 2011 közepétől lesz megtalálható a márkakereskedésekben.
Ducati 848 EVO: gyárilag felspécizett verzió, 6 extra lóerővel. Elméletileg már idén októbertől kapható.
BMW K1600GT: a BMW új zászlóshajó túragőzöse, talán 2011 legnagyobb durranása. Tekintsünk el most a bumfszli külsőről, a várhatóan magas árról, valamint a high-tech tehnikai újdonságoktól, helyette összpontosítsunk inkább a brutális soros-hatos, 1600ccm-s motorblokkra. Sokak szerint egy új éra kezdete ez a BMW-nél, csak remélni lehet, hogy még sok egyéb modellbe bele fogják szerelni ezt a blokkot. A gyáriak már most rebesgetnek egy lehetséges K-R modellt is...brrr...
Triumph Tiger 800: jön a kistigris, acélváz, soros 3 hengeres blokk, road és adventure változatok:
Kawasaki ZX10R: TC, ABS, még több erő...japán hadművelet a BMW S1000R ledöntésére.
Aprilia Tuono V4: teljesen kézenfekvő: ha van egy vadiúj V4-es motorblokkunk, csináljunk belőle naked bike-ot! A modell hivatalosan ugyan nem lett még bejelentve, de a www.motociclismo.it/aprilia-tuono-v4-moto-9162nek már volt szerencséje kipróbálni egy prototípust.