A Németországban megrendezett Cologne Bike Show rengeteg érdekes újdonságot tartogat magában, nézzünk ebből egy párat most a teljesség igénye nélkül:
2011 Aprilia RSV4: A 2011-es RSV4 a BMW S1000RR mintájára kipörgésgátlót kap. Az RSV4 APRC-nek keresztelt modellt Max Biaggi superbike bajnokságban elért győzelmének szánják. A motor ezen kívül az átrajzolt grafikájában és a módosított kipuffogójában tér el.
2011 Ducati 1198 SP
A Ducati 2011-től visszahozza a modellcsaládjába a híres SP vonulatot, melyek közismerten a leghitelesebb és legdurvább gyári Ducati race replica motorok, elég csak a 916SP-re, vagy a 996SPS-re gondolni. 2011-től csak két 1198 modell lesz kapható, hiszen a gyár az eljövő 1200 modellre összpontosítja az energiáit. Ígytehát az eddig szokásos 1198, S, S Corse és R Corse modellek helyett csak az 1198 és az 1198 SP lesz megvásárolható. Az alapvetően pályára szánt motor olyan nyalánkságokkal lesz felszerelve, mint az adatgyűjtő elektronika, kipörgésgátló, csúszókuplung, valamint a "Quick Shifter", ami a méggyorsabb sebességváltást hivatott elősegíteni. Ezutóbbi még soha nem volt elérhető szériagyártott Ducatin. A felfüggesztés is a csúcsot képviseli: hátul MotoGP inspirálta Ohlins TTX rugóstag, elöl pedig 43mm átmérőjű Öhlins villa dolgozik. A motor alumínium tankot és szénszálas első sárvédőt kapott a súlycsökkentés jegyében, így a száraz súlyt 168Kg alatt tudták tartani. A Ducati Data Analyser adatgyűjtő rendszer méri a sebességet, a fordulatszámot, a megtett távolságot és a köridőt. Mindez természetesen letölthető egy számítógépre, így a motorosnak egy könnyen áttekinthető grafikon állhat a rendelkezésére.