HTML

Motorosközeg

Hírek,agymenések,mainstream motoros média, bemutatók,beszámolók,eszmefuttatások

Címkék

2011 (1) 400ccm (1) beszámoló (1) bmw (5) bokszer (2) bsa (2) ducati (1) felújítás (3) hathenger (1) hightech (1) interpolii (1) kawasaki (4) kiegészítők (1) leírás (1) norton (2) r65 (3) restaurálás (2) rizoma (1) rotary (2) triumph (3) túra (3) wankel (2) yamaha (1) z1000 (1) z750r (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • pomohon: Inkább a 3000 km kénti olajcsere az ami fura. De be kell tartani . És örök élet +1nap. (2017.07.13. 18:34) Miért (nem) jó motor az FMX 650
  • Nbalint: Szegény z1000-ret nagyon elrondították. Ezt leszámítva, amúgy lehet sikeres szerintem. A hornet S ... (2010.09.30. 16:47) 2011 Kawasaki Z1000S

Linkblog

Cologne Bike Show: Beszámoló 1.

2010.10.06. 12:24 :: Rusger

A Németországban megrendezett Cologne Bike Show rengeteg érdekes újdonságot tartogat magában, nézzünk ebből egy párat most a teljesség igénye nélkül:
 

2011 Aprilia RSV4: A 2011-es RSV4 a BMW S1000RR mintájára kipörgésgátlót kap. Az RSV4 APRC-nek keresztelt modellt Max Biaggi superbike bajnokságban elért győzelmének szánják. A motor ezen kívül az átrajzolt grafikájában és a módosított kipuffogójában tér el.

 

2011 Ducati 1198 SP
A Ducati 2011-től visszahozza a modellcsaládjába a híres SP vonulatot, melyek közismerten a leghitelesebb és legdurvább gyári Ducati race replica motorok, elég csak a 916SP-re, vagy a 996SPS-re gondolni. 2011-től csak két 1198 modell lesz kapható, hiszen a gyár az eljövő 1200 modellre összpontosítja az energiáit. Ígytehát az eddig szokásos 1198, S, S Corse és R Corse modellek helyett csak az 1198 és az 1198 SP lesz megvásárolható. Az alapvetően pályára szánt motor olyan nyalánkságokkal lesz felszerelve, mint az adatgyűjtő elektronika, kipörgésgátló, csúszókuplung, valamint a "Quick Shifter", ami a méggyorsabb sebességváltást hivatott elősegíteni. Ezutóbbi még soha nem volt elérhető szériagyártott Ducatin. A felfüggesztés is a csúcsot képviseli: hátul MotoGP inspirálta Ohlins TTX rugóstag, elöl pedig 43mm átmérőjű Öhlins villa dolgozik. A motor alumínium tankot és szénszálas első sárvédőt kapott a súlycsökkentés jegyében, így a száraz súlyt 168Kg alatt tudták tartani. A Ducati Data Analyser adatgyűjtő rendszer méri a sebességet, a fordulatszámot, a megtett távolságot és a köridőt. Mindez természetesen letölthető egy számítógépre, így a motorosnak egy könnyen áttekinthető grafikon állhat a rendelkezésére.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motoroskozeg.blog.hu/api/trackback/id/tr262350462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása