HTML

Motorosközeg

Hírek,agymenések,mainstream motoros média, bemutatók,beszámolók,eszmefuttatások

Címkék

2011 (1) 400ccm (1) beszámoló (1) bmw (5) bokszer (2) bsa (2) ducati (1) felújítás (3) hathenger (1) hightech (1) interpolii (1) kawasaki (4) kiegészítők (1) leírás (1) norton (2) r65 (3) restaurálás (2) rizoma (1) rotary (2) triumph (3) túra (3) wankel (2) yamaha (1) z1000 (1) z750r (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • pomohon: Inkább a 3000 km kénti olajcsere az ami fura. De be kell tartani . És örök élet +1nap. (2017.07.13. 18:34) Miért (nem) jó motor az FMX 650
  • Nbalint: Szegény z1000-ret nagyon elrondították. Ezt leszámítva, amúgy lehet sikeres szerintem. A hornet S ... (2010.09.30. 16:47) 2011 Kawasaki Z1000S

Linkblog

Feltámadó 400-as kategória?

2010.09.25. 11:46 :: Rusger

Hamarosan kapható lesz a Kawasaki 2 új, 400-as modellje, az ER-4n és az ER-4f (Ninja 400R). Az új modellek fotóit egy japán magazin hozta nyilvánosságra. Abban talán mindenki egyetért, hogy nagyon kívánatosra sikerültek a kis zsebrakéták. Nem kell ahoz agysebésznek lenni, hogy az ER-6f stílusjegyeit (is) véljük felfedezni rajtuk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Egyenlőre nincs sok információ a motorokról, de annyit lehet tudni, hogy a modellbe egy 400 köbcentis, soros kéthengeres erőforrás fog bekerülni, mely 70 lóerőt (!) teljesít. Ez már önmagában is meglepő adat, hiszen 2 lóerő híján majdnem ugyanannyit tud, mint 650-es testvére.

Az ára nem lesz olcsó, a pletykák szerint 5000 angol font körül lesz kapható, ami nem sokkal alacsonyabb mint az ER-6f. A kérdés az, hogy a minimális árkülönbség vajon képes lesz-e arra, hogy a potencális vásárolók az Er-6f helyett ezt válasszák?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

Az ázsiai kontinensen mindenképpen. A gyár ezeket a motorokat -nem titkoltan- elsősorban a japán belpiacra szánja. A japán kormány ugyanis a nagymotorokat magas adóval sújtja, ezért igyekeznek a gyárak a kisebb hengerűrtartalmú motorok iránti egyre nagyobb keresletet gyorsan kielégíteni. A japán belpiacon kívül a Kawasaki szeretne nagy szeletet magáénak tudni az indiai és thai piacból, ahová előzetes információk szerint 55 lóerőre lefojtott változatokat exportálnának, így azok képesek lennének gyengébb minőségű üzemanyaggai is működni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az angol motoros sajtó is nagyon pozitívan fogadta a két 400-ast, ami nem meglepő, hiszen a 80-as és 90-es években Nagy-Britannia a szürkeimport melegágya volt, ennek köszönhetően szeretik a kis hengerűrtartalmú japán belpiacos motorokat. 

Egy biztos: egy pörgősebb, de kisebb hengerűrtartalmú motor élvezetesebbnek tűnHET, mint az ugyanolyan erős, de nyomatékosabb nagytestvére, köszönhetően a pörgősebb karakter miatt.

Már csak egyetlen egy kérdés maradt hátra...hol maradnak a 18.000-ret forgó, 100 lóerős sornégyes 400-asok...?

Szólj hozzá!

Címkék: kawasaki 400ccm

A bejegyzés trackback címe:

https://motoroskozeg.blog.hu/api/trackback/id/tr812322012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása