HTML

Motorosközeg

Hírek,agymenések,mainstream motoros média, bemutatók,beszámolók,eszmefuttatások

Címkék

2011 (1) 400ccm (1) beszámoló (1) bmw (5) bokszer (2) bsa (2) ducati (1) felújítás (3) hathenger (1) hightech (1) interpolii (1) kawasaki (4) kiegészítők (1) leírás (1) norton (2) r65 (3) restaurálás (2) rizoma (1) rotary (2) triumph (3) túra (3) wankel (2) yamaha (1) z1000 (1) z750r (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • pomohon: Inkább a 3000 km kénti olajcsere az ami fura. De be kell tartani . És örök élet +1nap. (2017.07.13. 18:34) Miért (nem) jó motor az FMX 650
  • Nbalint: Szegény z1000-ret nagyon elrondították. Ezt leszámítva, amúgy lehet sikeres szerintem. A hornet S ... (2010.09.30. 16:47) 2011 Kawasaki Z1000S

Linkblog

R65 Helyzetjelentés 2.

2012.07.29. 16:48 :: Rusger

Gyors helyzetjelentés: az elmúlt több, mint egy év során sajnos nem sok minden történt R65 fronton, időhiány miatt a garázsban várakozik, a hétköznapokban pedig a másik motoromat, egy FMX 650-et használok. Hamarosan viszont drasztikusan változnak majd a dolgok, mert jövőre sátáni terveim vannak a motorral. Hamarosan leírom, de lássuk előbb a teendőket.

Sok rágódás után végre sikerült meghozni a nehéz döntést: a bézs színnek mennie kell, helyette a pompázatos, (szintén gyári festék-kódos) BMW Alpine white színt fog kapni. Kövezzetek meg, híve vagyok én a gyári állapotnak, de van az úgy, hogy fel kell adni az elveket. A bézs színről mindig azok a húgyfoltos nadrágok jutnak az eszembe, amilyeneket zömében angol nyugdíjasok viselnek. Fehér színben sokkal frissebbnek és elegánsabbnak fog hatni a motor.

Amíg a tank és a többi idom elnyeri az új színüket, ha már darabokban van a motor alapon a hengerfejmunkát is el fogom végeztetni, erről (munkafolyamat, stb) majd írok bővebben, ha aktuális lesz. Kap majd új szelepeket is, darabja ~ 5000 forint (még mindig bőségesen elérhető gyári BMW alkatrészként) A szét és összeszerelési munkát egy fővárosi BMW szerelő mester fogja elvégezni, igazi öreg róka, szeretnék majd vele egyszer hosszabban is elbeszélgetni, biztosan van neki ezer és egy király sztorija.

Nincs különösebb műszaki probléma, de egy átvizsgálás nem árt neki. Akad egy dolog, ami aggaszt: 110 km/h felett a motor hátulja érezhetően elkezd szitálni (fishtail?), elég kellemetlen érzés. A gumival és annak nyomásával nincs probléma, úgy gondolom a problémát máshol kell keresni, lehet, hogy valami apróság, ki tudja, a kardán mindenesetre nem lóg, holtjátéka nincs.

A Krauser dobozok rögzítéséhez szükséges két kis fém alkatrész nevét még mindig nem tudom. Ez a két kis bisz-basz rögzíti a dobozokat a tartó kerethez, pár ezer forintos tétel, de sajnos a fentebb említett probléma eléggé megnehezíti a rendelést.


Tervek? Európai (főleg dél-Francia és Spanyol) sátrazós kempingezős körtúra, minimum 3000km csodás tájakon, eldugott kis vidéki utakon, jövő nyáron. Remélem addigra sikerül másokat is beszervezni. Stay tuned.

Szólj hozzá!

Címkék: bmw túra felújítás r65

A bejegyzés trackback címe:

https://motoroskozeg.blog.hu/api/trackback/id/tr234684965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása